Saturday, September 24, 2016

მეშვიდე დღე



მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შევუფასე მეწყვილეს, პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკის გამოყენებით, რაც დამეხმარა აღმომეჩინა ჩემი მოსწავლის ნაშრომის სუსტი მხარეები. გავეცანი შეფასების რუბრიკას ვიუვერში და მოვახდინე მისი ადაპტირება, შევქმენი მოსწავლის შეფასების რუბრიკა. შევიტანე შეფასების დროის ჩარჩოში ცვლილება, აღვწერე მეთოდები მიზნების გათვალისწინებით. პროექტი ძალიან საინტერესოდ მიმდინარეობს.
შევქმენი მოსწავლის შეფასების რუბრიკა.

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი -რუბრიკა





2 comments:

  1. გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგებისთვის,თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების განვითარებისთვის.
    ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით შესაბამისი დავალებების დასასწავლი მასალის გამოყენებით

    ReplyDelete
  2. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.რუბრიკაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმების მრავალფეროვნება.

    ReplyDelete